vrijdag 17 maart 2017

Even voorstellen...




Een blog. Waar begin je dan? 
Eerst maar eens voorstellen!

Ik ben Yvonne, Yv dus. 

Met mijn gezin, waar ik zo meer over ga vertellen, woon ik in Zwaag, een dorp in de gemeente Hoorn. West-Friesland dus. Ik ben een Hoorinees. Waar ik ook ga, Hoorn blijft mijn thuishaven en ik blijf dan ook steeds terugkeren naar Hoorn. Ik heb uitstapjes gemaakt naar andere woonplaatsen, zelfs aan de andere kant van het land, lang bleef ik er nooit hangen, ze halen het allemaal niet bij Hoorn. En dus ben ik na mijn laatste uitstapje van 5 jaar nu weer thuis. 


Vorig jaar hebben we ons prachtige huis in Grootebroek verkocht om nu in onze hagelnieuwe woning in Zwaag verder te kunnen gaan. 


5 Slaapkamers. En ze zijn allemaal bezet. De eerste uiteraard door mij en mijn partner, mijn vriend Tony. De 2 kamers op zolder zijn voor mijn oudsten, Jazzlyn (13) en Rivaro (9), de kamer naast ons is de prinsessenkamer van onze dochter Phoenix (Fien, bijna 3), de kamer daarnaast zou de gameroom van Tony moeten zijn, maar er heeft zich onverwachts een cadeautje aangekondigd die zijn/haar intrek in deze kamer neemt vanaf eind april. 

We zijn dus binnenkort met zijn zessen. 6. Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Een NAH, waar ik een andere keer meer over ga vertellen, en 4 kinderen in totaal verschillende levensfases. Dat moet wel een chaos worden ;-) 





1 opmerking:

  1. Ik vocht met mijn vriend en hij maakte het uit met mij, ik maakte me zorgen over onze relatie omdat ik zo veel van mijn vriend hou en hem niet wilde verliezen, dus besloot ik een oplossing te zoeken op internet toen ik verschillende getuigenissen van mensen zag ik bedankte Lord Bubuza voor het herenigen van hun relatie, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza op WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn relatieproblemen, hij reageerde en beloofde me te helpen. Hij verzekerde me dat ik de resultaten binnen 12 tot 16 uur zal zien. Ik deed wat hij me opdroeg, 15 uur later belde mijn vriend me huilend op en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren. Lord Bubuza is geweldig en ik kan niet stoppen hem te bedanken. Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe website

Mijn nieuwe blog vind je   hier  ;-)  Tot ziens op mijn nieuwe website! http://www.mijnchaos.nl/